Фекальні бактерії в бороді: у чому небезпека?

Волосся на обличчі у чоловіків – новий тренд в моді. Все більше продуктів для догляду за бородою – масла або бальзами – выпускаютна ринку. Здається, чоловіки вкладають багато грошей і часу на турботу про бороді. Недавниеисследования виявили фекалії в чоловічих бородах. Ентерококи, які містяться в туалеті, є також на бороді чоловіків.

У дослідженні Манчестерського столичного університету були виявлені майже у половини піддослідних (47%) кишкові бактерії в бороді. Дослідження було проведено за замовленням британської компанії з виробництва косметичної продукції FragranceDirect.

Згідно з науковим повідомленням, бороди, в яких були виявлені бактерії, були різної довжини. Для дослідження на бороду завдали спеціальний матеріал, і зразки були проаналізовані. Більшість учасників заявили, що вони вимили бороду з милом в день обстеження.

Відповідальна чи недостатня гігієна рук?

Незважаючи на передбачувану турботу про бороді, забруднення бактеріями може бути обумовлено відсутністю гігієни рук. Згідно з іншим дослідженням, 60% чоловіків не миють руки після відвідування туалету. Однак проведене в 2018 році дослідження приходить до висновку, що тільки 11% чоловіків утримуються від миття рук.

Ритейлер косметики використовує результати дослідження Bart для просування своєї продукції. Тому скептицизм, ймовірно, доречний. Подальші дослідження спрямовані на виявлені можливих шкідливих наслідків довгої бороди.

Інше дослідження прийшло до інших висновків

Американська дослідницька група продемонструвала результати дослідження 2018 року. Вчені порівняли рівень колонізації бактерій на обличчі у 408 співробітників лікарні чоловічої статі з волоссям на обличчі.

Було виявлено, що працівники з волоссям на обличчі були навіть менш схильні до колонізації Staphylococcusaureus (41,2% проти 52,6%). Метицилін-резистентний коагулазонегативный стафілокок (2,0% проти 7,0%) зустрічався набагато рідше у людей з бородою.

Результати свідчать, що чоловічий персонал лікарні з волоссям на обличчі не містить потенційно небезпечних бактерій.

В бороді деяких чоловіків містяться бактерії, які захищають від інфекцій?

Дослідники виявили, що бактерії, що містяться в бороді, можуть допомогти в розробці нових форм антибіотиків. Учені опублікували результати дослідження в журналі JournalofHospitalInfection.

Дослідники в усьому світі шукали новий антибіотик протягом багатьох років. Тепер здається, що вчені нарешті знайшли те, що шукали. Критики давно стверджують, що борода не лише дратує, але і може містити неприємні бактерії. Недавнє наукове дослідження, проведене в американській лікарні, прийшов до зовсім інших висновків.

Внутрішньолікарняні інфекції – основна причина захворювань і смертності в лікарнях. Багато пацієнтів заражаються небезпечними бактеріями. Давно вважалося, що бактерії поширюються через руки, халати або гаджети. Людські бороди не підозрювалися в якості фактора ризику. Дивно, але лікарі виявили, що голений персонал має більш високий рівень колонізації певними типами бактерій.

Дослідження показує, що волосся на обличчі не збільшують загальний ризик бактеріальної інфекції в порівнянні з чисто поголеними людьми. У людей з поголеною шкірою на обличчі було в 3 рази більше шкідливих бактерій.

Поточне дослідження має пояснення. Коли чоловік голиться, на шкірі може утворитися мікротравма. За словами дослідників, це може призвести до саден, сприяє бактеріальної інфекції.

Деякі вчені навіть зараз підозрюють, що бороди здатні боротися з інфекцією. Волосся з обличчя величезна кількість людей відправляли мікробіологу. Потім лікар вивів понад ста різних бактерій із зразків бороди.

Фахівець виявив, що в деяких чашках Петрі росло щось, що вбиває інші бактерії. Речовина явно мало антибіотичні властивості. Доктор пояснив, що в бородах можуть бути антитіла, які борються з інфекцією.

Подальші дослідження спрямовані на з'ясування потенційної небезпеки і користі бороди у чоловіків. Більшість дослідників повідомляють, що чоловіки з довгою бородою часто страждають від фурункулів і вугрів. Тому не рекомендується сильно відрощувати волосся на обличчі.

(function(w, d, n, s, t) { w[n] = w[n] || [] w[n].push(function() { Ya.Context.AdvManager.render({ blockId: \"R-A-96861-89\", renderTo: \"yandex_rtb_R-A-96861-89\", async: true }) }) t = d.getElementsByTagName(\"script\")[0] s = d.createElement(\"script\").type = \"text/javascript\" s.src = \"//an.yandex.ru/system/context.js\" s.async = true t.parentNode.insertBefore(s, t) })(this, this.document, \"yandexContextAsyncCallbacks\") Скасувати відповідь