Вчені: дитячі крісла кишать смертельно небезпечними бактеріями

Виявилося, це найбрудніша частина салону автомобіля.

Одна британська компанія автопрокат вирішила з'ясувати, скільки бактерій живе в салоні автомобіля. Для цього дослідники взяли мазки з різних частин машини. В лабораторії неприємно здивувалися: найбруднішою частиною салону виявилося дитяче автокрісло.

Навіть кермо, ручка ручного гальма, важіль перемикання передач і кнопки радіо опинилися набагато чистіше, ніж дитяче сидіння. Хоча до них автовласники торкаються набагато частіше. В середньому кількість бактерій на цих поверхнях не перевищує норму. Межа виявлення тут становив від 10 до 20 LOD.

Для порівняння — проби з автокрісла показали 3000 LOD. Причому основними бактеріями, знайденими на дитячому сидінні, були фекальні стрептококи, які можуть привести не тільки до кишкових інфекційних захворювань, але і викликати вушні інфекції, бактеріальний менінгіт і навіть бактеріальну пневмонію.

Кількість бактерій на поверхні автокрісел в три рази перевищували допустимі норми. Не вірите цифр, просто подивіться на це фото.

Виявилося, майже половина батьків (44%) чистять автокрісла лише двічі на рік. Кожен десятий влаштовує прибирання раз на рік. А 16% батьків взагалі ніколи не чистили дитяче сидіння. Схоже, молоді мами і тата куди більше турбуються про чистоту ззовні, ніж про стан крісла, в якому сидять їхні малюки.

Як чистити автокрісло:

• Прочитайте інструкцію автокрісла, щоб дізнатися, які його частини можна від'єднати.

• Зніміть на відео або зробіть фото до процесу розбирання крісла, щоб потім без проблем його зібрати.

• Ретельно промийте знімні частини, дотримуючись інструкції.

• Якісь частини крісла можна відправити в пральну машинку, інші доведеться прати на руках.

• Не забудьте випрати ремені автокрісла.

• Важливо

Автокрісло — не єдина дитяча річ, яку облюбували бактерії. Зверніть увагу на гумові іграшки для купання. Вчені зі Швейцарії знайшли хвороботворні бактерії у 80% перевірених іграшок.

Виявилося, гумові качечки і інший зоопарк — розсадник кишкової палички, легіонел та інших бактерій, а також грибків. Всі вони розмножуються всередині іграшок, утворюючи слизову плівку.

Тести показали: деякі з іграшок заражені 9,5 мільйонами мікроорганізмів на квадратний сантиметр.

«Коли водою з іграшок пирскають в обличчя дитини, це може закінчитися очними, вушними або шлунковими інфекцій», — попереджають вчені.

Сегодня нету имеников