Доведено: батько. Найгучніші ДНК-скандали зірок

Деколи для визначення спорідненості і можливих спадкоємців доводиться вдаватися до генетичної експертизи. Ми знайшли знаменитостей, які не уникли цієї процедури.

Оуен Вілсон

Один з останніх гучних скандалів Голлівуду. Зірка фільмів «Марлі і я», «Північ у Парижі», «Одружуйся на мені» крутив роман з Варуни Вонгсвирата — дівчина займається медичним бізнесом і з кіно ніяк не пов'язана. Роман тривав близько п'яти років. Актор кинув її в 2018 році, коли вона була вагітна. Варуни подала позов на встановлення батьківства до народження дочки. Оуен Вілсон наполіг на ДНК-тест, який показав: так, красень, ти став батьком втретє. Він виплатив матері дочки 70 тисяч доларів одноразово, крім того, буде виплачувати аліменти в розмірі 25 тисяч доларів щомісяця. Від прав на опіку дитину актор відмовився, бачити дочку не бажає — і ні разу не бачив.

Марія Шукшина

Син актриси Макар Касаткін відмовився визнавати батьківство, коли його екс-подруга Фрейя Зільбер у 2017 році стала говорити, що носить під серцем його дитину. Дівчина стверджувала це все більш наполегливо, в тому числі і в телеефірі, що в підсумку призвело до ДНК-тесту на батьківство, на якому наполягла Марія.

«Ось і нарешті все прояснилося, — писала Шукшина влітку 2018-го в соцмережах. — Для всіх друзів, недругів і просто співчуваючих: тільки що ми отримали результати генетичної експертизи (ДНК)... Результат показав, що дитина наша. І ми дуже цьому раді! Аліменти Макаром у встановленому законом порядку будуть виплачуватися регулярно. Мало того, ми б хотіли, щоб дитина виховувалася в нашій родині, але це тільки в тому випадку, якщо мама дитини сама нам віддасть його. В нашій країні всі права на боці матері».

Олександр Головін

Зірка серіалу «Кадетство» потрапив у скандал на початку цього року, коли 32-річна екс-танцівниця балету «Тодес» Білогурова Світлана подала на нього до суду з вимогою встановити батьківство своєї восьмимісячної дочки Олівії, щоб у підсумку змусити актора платити аліменти. Добровільно зробити ДНК-тест Олександр відмовився, але, як не дивно, генетична експертиза все-таки було проведено. У лютому Світлана стала героїнею програми «насправді», у якій і був проведений ДНК-тест: у дівчини від актора є футболка, на якій нібито залишилися сліди біоматеріалу Головіна.

«Спорідненість між Олівією і тією людиною, який носив цю футболку, виключено, — повідомив експерт. — Примітно, що цю річ, по всій видимості, носила жінка. Тому не можна сказати, чи є Олександр батьком Олівії».

Все зовсім заплуталася, але в підсумку через свого адвоката Головін повідомив, що готовий добровільно пройти тест, і попросив маму дівчинки утриматися від коментарів і походів на телешоу, щоб не зашкодити дитині. Правда, до тих пір, поки немає остаточних підсумків ДНК-тесту, крапку в цій ситуації ставити рано.

Артем Терехов

У квітні цього року в ДНК-скандал виявився замішаний ще один виконавець з акторського складу серіалу «Кадетство». У студію програми «насправді» звернулася якась Лілія Єремєєва, яка стверджувала, що дев'ять років тому після короткострокового романа народила від актора сина, після чого батько дитини перестав відповідати на її дзвінки і пішов з усіх соцмереж. Дівчина зажадала підтвердження батьківства, а також підрахувала, що за роки, поки вона виховувала сина самостійно, Терехов повинен заплатити їй 3 млн рублів. Актор підтвердив роман, але відмовився вважати хлопчика своїм сином і погодився на генетичну експертизу, причому висловив готовність пройти її при свідках і перед камерами.

«Вірогідність того, що Артем Терехов і Максим Єремєєв є батьком і сином, становить 0%», — оголосив результати ДНК-тесту ведучий програми Дмитро Шепелєв.

Євген Осін

Позашлюбна 14-річна донька Настя Годунова у зірки 80-х виявилася в кінці 2017-го, коли його колишня кохана Олена розповіла про те, що ростить їх дитини. Співак зустрівся з дівчинкою та її матір'ю в ефірі телешоу і вирішив пройти генетичну експертизу, щоб підтвердити факт батьківства.

«Дівчинку звуть Анастасією, — розповідав Євген журналу „СтарХит“. — Генетична експертиза показала, що на 99% Настя — моя спадкоємиця. Я радий. Вона талановита — модель, телеведуча! Зараз прийшло розуміння, що у мене дві доньки. Правда, Агнія, старша, ще не знайома з Настусею. Сподіваюся, з часом це виправлю».

Втім, радість від здобуття з дочкою була недовгою — випробовував проблеми зі здоров'ям від зловживання алкоголем співак помер від зупинки серця в листопаді 2018 року на 55-му році життя.

Муслім Магомаєв

У випадку з цим співаком не можна стверджувати, що він потрапив у скандал — знаменитий співак пішов з життя ще в 2008 році. За життя Магомаєв так і не визнав своїм сином Андрія Каткова, на чому наполягала мама хлопчика, Олена Каткова. Через 10 років після смерті співака, у травні 2018-го жінка звернулася на телебачення, щоб довести, що 27 років тому вона народила сина від співака, з яким, за її словами, тоді полягала у відносинах. Однак результати ДНК-експертизи виявили зворотне. Експерти встановили, що справжній батько Андрія — Володимир Катков, фотограф, чиє прізвище він носить і у якого також були стосунки з Оленою. Жінка заявила, що результати ДНК підмінили, однак, коли її слова вирішили перевірити на детекторі брехні, поліграф показав, що Олена говорить неправду, стверджуючи, що вступала з Магомаєвим в інтимні відносини.

Спартак Мішулін

Скандал навколо імені відомого радянського актора обговорювалося протягом майже всього минулого року, йому було присвячено кілька випусків шоу «Нехай говорять». Все почалося у вересні 2017-го, коли в інтерв'ю одному з видань Тимур Єремєєв повідомив, що є сином Спартака Мишулина. Законна дочка Мишулина Карина обурилася і подала в суд. Результати першої ДНК-експертизи були озвучені в шоу «Нехай говорять» — ступінь споріднення Тимура і Спартака Мишулина склала 99,9%. Однак Карина не заспокоїлася і таємно, в порушення закону (забравши з китайського ресторану палички, якими їв Тимур), провела в США ще одну експертизу, яка також визначила спорідненість Тимура і відомого актора. У грудні 2018 року Карина і Тимур в ефірі новорічного випуску «Нехай говорять» начебто помирилися, але вже в лютому дівчина заявила, що не вірить в експертизу ДНК і готова на ексгумацію тіла Спартака Васильовича.

Андрій Лебедєв

Зірка серіалу «Глухар» також зробив ДНК-тест на шоу Дмитра Шепелєва «насправді» — актор вирішив з'ясувати, чи є він батьком п'ятирічного Тараса від якоїсь Ольги з Воронежа. Вони познайомилися, коли актор приїжджав до Воронежа з майстер-класом, зав'язався нетривалий роман. А через кілька років Ольга зателефонувала Андрію і повідомила, що ростить їх дитини. 57-річний актор не став відпиратися і поселив дівчину з сином у себе. Однак через якийсь час Ольга сама стала сумніватися в тому, що саме Андрій батько її сина — в той же самий час у неї був роман з якимось Олександром, який забирав її з пологового будинку, а потім зник. У підсумку пара прийшла на шоу Шепелєва, який і оголосив наприкінці програми результати тесту: зірка серіалу «Глухар» не батько хлопчика, батьком виявився той самий Олександр, який кинув Ольгу.

Вадим Казаченко

11 грудня 2017 року стали відомі результати ДНК-тесту на батьківство дитини Ольги Мартинової, колишньої дружини співака. Експертний висновок гласив: «Вірогідність того, що Казаченко Вадим Геннадійович дійсно є біологічним батьком Казаченко Філіпа Вадимовича, за результатами цієї експертизи, становить не менш 99,99999998%». Вадим від дитини не відмовився і висловив бажання підтримувати матеріально, пообіцявши, що «зробить все можливе, щоб Філіп росла здоровою і щасливою дитиною».

Втім, нинішня дружина співака Ірина Аманти заявила, що говорити про виховання дитини батьком поки рано: «Поки що ні про яке спілкуванні з дитиною мови йти не може. Але він виросте, і, я знаю, Вадик знайде слова для нього. Мені дуже шкода цього хлопчика, його в утробі вже продали всіх ЗМІ».

Сальвадор Дали

Щоб поставити крапку в скандалі, іспанським властям в 2017 році за рішенням суду довелося потривожити прах знаменитого художника, який помер у 1989 році на 86-му році життя. Суд постановив провести ексгумацію тіла Дали з метою одержання ДНК для визначення можливого батьківства. Причиною тому стала 58-річна Пілар Абель, яка і звернулася до суду з проханням провести тест. Жінка стверджувала, що є дочкою Дали, про що їй розповіла матір, — мовляв, у тій був роман з художником за рік до народження Пілар. Якби родинний зв'язок підтвердилася, то дочка могла б претендувати на частину спадщини художника, яке він заповідав Іспанії, проте результати ДНК-тесту виявилися негативними.

Олександр Абдулов

Цієї зими в студії програми «насправді» з'явилася колишня обраниця прославленого актора Лариса Штейнман, яка заявила, що батьком її 12-річної доньки Марі-Ізабель насправді є Олександр Абдулов. Жінка пройшла перевірку на детекторі брехні, також експерти провели ДНК-тест. Можливість того, що саме Абдулов є батьком дитини Лариси, обговорювалася протягом всієї програми, в кінці якої оголосили результати перевірки на поліграфі і тесту на ДНК. Детектор звинуватив жінку у брехні, а результати дослідження показали, що генетичний матеріал зі светра, який у Лариси залишився від Абдулова, і її дочки не збігаються настільки, щоб можна було говорити про спорідненість.

Едді Мерфі

Актор і екс-солістка групи Spice Girls Мелані Браун почали зустрічатися в червні 2006-го, через два місяці, як Едді розлучився з дружиною Ніколь після семи років шлюбу. Він навіть познайомив своїх п'ятьох (на той момент, зараз у нього вже їх десять!) дітей з семирічною донькою Мелані Фінікс від її шлюбу з танцюристом Джимі Галзаром. Однак у грудні, коли стало про вагітність співачки, Едді оголосив про розрив відносин – він просто не повірив, що дитина від нього, і зажадав провести ДНК-тест. А тест якраз і показав, що батько другої дочки Крейда, яка народилася в квітні 2007-го, саме Едді.

Олександр Домогаров

Актор розлучився з актрисою Наталією Громушкіною взимку 2005 року після чотирьох років шлюбу, а навесні 2006-го у неї народився син Гордій. Актриса стверджувала, що дитина від Домогарова, так як була вагітна на момент розлучення, Олександр сумнівався у своєму батьківстві. Через дев'ять років актор прийняв рішення зробити тест ДНК, щоб остаточно розставити всі крапки над i. Результати експертизи показали, що Гордій не є сином Домогарова.

Мел Гібсон

У 2009 році актор закрутив роман з російською співачкою Оксаною Григор'євою, чия вагітність стала причиною того, що 54-річний на той момент актор розлучився з дружиною після 29 років шлюбу, в якому у них народилося семеро дітей. 30 жовтня Крейда став батьком у восьмий раз — у Оксани народилася дочка Люсія. Однак актор зажадав провести ДНК-тест, щоб переконатися, що саме він був причиною народження малятка. Тест виявився позитивним, і, хоча пара розлучилася, Крейду взяв на себе фінансові зобов'язання щодо утримання дочки.

Олексій Петренко

Поділ спадщини цього актора (11 млн рублів на кількох рахунках і будиночок в Тверській області) триває ось уже два роки після його відходу з життя у лютому 2017-го і поки далека від завершення. З 2010 року Петренко перебував у шлюбі з журналісткою а взимку Абдумаминовой, у них народилася дочка Меланія. Але дочка від першого шлюбу Поліна оскаржує те, що саме Петренко батько Меланії, — мовляв, Азіма підробила свідоцтво про народження. Плюс до всього в ефірі одного з ток-шоу з'явився якийсь Улукбек Сулейманов, який стверджує, що саме він батько Меланії, яку насправді звуть Алія. Азіма все це заперечує, але при цьому ухиляється від проведення ДНК-тесту на спорідненість між своєю дочкою і Петренко... загалом, поки що питання про спадщину продовжує залишатися відкритим, оскільки кожна сторона вважає себе правою.

Елізабет Херлі

Синові актриси Дэмиану Херлі вже 17 років, і він носить прізвище матері, хоча по батькові він — Бінг. Вся справа в тому, що продюсер-мільйонер Стівен Бінг у свій час вирішив, що Елізабет не завагітніла від нього, і пара розлучилася. Під час вагітності екс-бойфренд Херлі Х'ю Грант активно її підтримував, що породило чутки про те, що батьком хлопчика є саме він, але ні, тест ДНК підтвердив батьківство Бінга.

Борис Хімічев

Актор пішов з життя в 2014-му, але ім'я його в минулому році з екранів ТБ звучало не раз. Правда, не згадували творчість — балерина Дар'я Ганичева намагалася довести, що вона є позашлюбною дочкою зірки. За її словами, на майно вона не претендує, просто правда дорожче. Але от з'ясувати цю правду не вийшло. ДНК-тест, результати якого озвучили в рамках програми «Хай говорять», проводився на спорідненість між Дариною і братом Бориса Хімічева Леонідом. Ймовірність того, що вони родичі, склала 74 відсотки — за словами експертів, цього недостатньо, щоб підтвердити родинні стосунки. Після чого мати передбачуваної дочки актора тут же почала запевняти Леоніда в тому, що у нього з Борисом різні батьки (з чим він не погодився), від чого ще більше заплуталася, але тим не менш однозначного дозволу ця ситуація поки не отримала.

Джуд Лоу

Актор не хотів визнавати власне батьківство, коли його колишня подруга, модель Саманта Берк, 22 вересня 2009 року народила дочку, і зажадав провести генетичну експертизу. Результат тесту показав, що біологічним батьком дівчинки є саме Джуд. Після народження малятка Саманта за 300 тисяч доларів продала журналу Hello права на публікацію фотографій дитини.

Кайлі Дженнер

Представниця зоряного сімейства Кардашьян — Дженнер зробила ДНК-тест на батьківство своєї доньки Стормі за наполяганням екс-бойфренда, репера Тайги, який стверджував, що саме він є батьком дитини. Кайлі пручалася, проте в підсумку поступилася під напором колишнього коханого, який вчинив на цю тему справжню бурю в соцмережах. У підсумку вони домовилися провести генетичну експертизу, щоб остаточно закрити питання з батьківством. Тест показав, що батьком дитини є інший репер, Тревіс Скотт, з яким Кайлі закрутила роман буквально через місяць після розставання з Тайгою.

Олександр Сєров

Співак виявився замішаний не в одному, а відразу в двох ДНК-скандалах. У лютому цього року два випуски програми Андрія Малахова «Прямий ефір» були присвячені позашлюбним дочкам відомого співака. Спочатку в студії з'явилися сам Сєров і Валентина Аришина, мати його 27-річної позашлюбної дочки Аліси, яка не захотіла приїжджати в Росію і здала аналізи в США, де проживає в даний час. Результати ДНК-тесту підтвердили, що біологічним батьком Аліси є саме Сєров, який тут же вибачився перед донькою за те, що вирішив винести цю історію на публіку. А через тиждень в гостях у Андрія Малахова з'явилися Крістін Тайлер і її мама Надія, яка ще рік тому стала стверджувати, що народила Крістін від Сєрова, на що співак реагував досить гостро і навіть називав свою передбачувану дочка наркоманкою. Результати дослідження ДНК підтвердили батьківство Сєрова і в цьому випадку. Крістін пройшла медогляд при телекамерах — аналізи не виявили у неї ніяких шкідливих пристрастей, після чого її мама заявила, що не збирається прощати співакові публічних образ дочки і подасть на нього до суду за наклеп.

Джекі Чан

20 років тому актор загуляв у Гонконгу — під час проведення конкурсу «Міс Азія», в журі якого засідав Джекі, у нього зав'язався роман з переможницею Елейн У Цили. Актор навіть на три місяці пішов із сім'ї, проте в підсумку повернувся — вже дуже у ревнивої Елейн виявився важкий характер. Правда, Елейн встигла завагітніти, однак своє батьківство Джекі визнав лише після проведення ДНК-тесту, що дуже образило його колишню кохану, яка заборонила своєї дочки бачитися з батьком.