Вчені дізналися, від чого залежить вік першого сексу

І не поспішайте звинувачувати в усьому виховання.

Кожне покоління звинувачує подальше в розбещеності. Мовляв, ми такими не були, ми були скромнішими. Як би не так! Молодих та ранніх вистачало завжди. І поки одні сиділи за підручниками і грали з ляльками, інші вже щосили крутили романи. У всьому, треба думати, звинувачували виховання, погану компанію, а тепер ще й Інтернет, ну і інше згубний вплив ззовні. Однак це, як з'ясувалося, далеко не головна причина.

Міжнародний колектив вчених зробив сенсаційне відкриття. Виявляється, вік, в який людина втратить цноту, відомий вже з народження, так як він прописаний в його генах. Існують певні генетичні фактори, які впливають на час сексуального дозрівання людини, на вік його першого сексу, навіть на вік перших пологів і кількість його дітей.

До такого відкриття вчені дійшли, проаналізувавши ДНК понад 120 тисяч чоловіків і жінок від 40 до 69 років. В результаті вони виявили 38 варіантів генів, які пов'язані з віком, коли людина отримує свій перший сексуальний досвід. Ці гени пов'язані з розвитком мозку і нервових зв'язків.

Так, наприклад, один з генів, який раніше часу схиляє свого володаря до першого сексу, а до того ж обіцяє йому багатодітність, також впливає на схильність людини до підвищеного ризику. Загалом, людина живе за принципом «страху немає, один запал».

Втім, учені не заперечують: соціальні та культурні фактори також впливають на час першого сексу. Згадати хоча б ранні шлюби в східних країнах.

img